سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
پشت پرده تور تزریق واکسن کرونا چیست؟

پشت پرده تور تزریق واکسن کرونا چیست؟

تور مسافرتی: مدیر یک دفتر خدمات مسافرتی می گوید توری که آنها برای سفر به ترکیه در آذرماه سال ۹۸ تبلیغ کرده بودند، حالا با اضافه شدن عنوان دروغینِ «ویژه تزریق واکسن کرونا» جعل شده و برای برخورد قانونی با این تخلف، شکایت قضایی کرده اند.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از ایسنا، یک شرکت خدمات مسافرتی که در اهواز و تهران شعبه دارد، مدعی است از بنر تبلیغاتی اش، سوءاستفاده و محتوای آن جعل شده است. در صفحه ای به نام این شرکت در اینستاگرام نیز نوشته شده است: «تبلیغ منتشرشده غیرقانونی بوده و هیچ ارتباطی با این آژانس مسافرتی ندارد و برای جلوگیری از هرگونه اخاذی، کلاهبرداری و سوءاستفاده توسط افراد سودجو و متقلب، توجه لازم را به مشخصات این شرکت داشته باشید.»
امید طهماسبی نژاد مدیر این شرکت مسافرتی و گردشگریست که درباره تور تبلیغ شده به ایسنا اظهار داشت: بنر تبلیغ توری که با عنوان دروغینِ «ویژه تزریق واکسن کرونا» پخش شده، برگرفته از تبلیغ تور ما در آذرماه سال ۹۸ است که ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت داشت. روز گذشته (سه شنبه ۱۸ آذرماه) از تماسهای مکرر مردم با آژانس، متوجه موضوع شدیم. در این تبلیغ از هیچ لوگو، شماره تماس و یا مشخصات در رابطه با آژانس ما استفاده نشده، ولی طراحی با فونتی است که معمولا ما در تبلیغات مان استفاده می نماییم. بلافاصله به مشتریان خود درباره جعلی و دروغین بودن این تبلیغ و تور مذکور اطلاع رسانی کردیم. معاون گردشگری و رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استان خوزستان را نیز در جریان قرار دادیم و رؤسای انجمن های صنفی دفاتر خدمات مسافرتی در ایران و استان خوزستان را باخبر کردیم. بامداد امروز (چهارشنبه، ۱۹ آذرماه) به پلیس فتا شکایت کردیم. لازمه پیگیری پلیس نیز صدور دستور قضایی است.
او اضافه کرد: چون نمی دانستیم دقیقا از چه شخصی و یا کجا باید شکایت نماییم، در نتیجه خطاب به دادستان اهواز که مدعی العموم است، شکواییه ای تنظیم کردیم. همین طور قرار شد اطلاع رسانی ها و توضیحات بعدی توسط رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران صورت گیرد.
طهماسبی نژاد اظهار داشت: بعنوان آژانس مسافرتی و گردشگری که حدود ۱۸ سال سابقه فعالیت دارد و یکی از پرفروش ترین آژانس های استان خوزستان است، قبلا هم مورد سوءاستفاده قرار گرفته ایم، اما تفاوت این مورد در این است که اگر جعل کننده قصد کلاهبرداری از مردم را داشت، حتما یک شماره تلفن و یا نشانی در تبلیغ قرار می داد، اما هیچ رد و نشانی وجود ندارد. به هر حال امیدواریم پلیس با دسترسی هایی که دارد، انگیزه این تبلیغ دروغین را مشخص نماید و برخورد قانونی لازم صورت گیرد.
تبلیغی که مدیر این شرکت می گوید از تور آذرماه سال ۹۸ جعل شده است

منبع: