سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
رئیس جامعه هتلداران یزد قطع برق هتل های یزد خلاف سیاست های حمایتی دولت می باشد

رئیس جامعه هتلداران یزد قطع برق هتل های یزد خلاف سیاست های حمایتی دولت می باشد

تور مسافرتی: یزد رئیس جامعه هتلداران استان یزد از قطع برق برخی از هتل های یزد به سبب بدهی در آستانه ایام نوروز آگاهی داد و این اقدام را خلاف منویات مقام معظم رهبری و سیاست های حمایتی دولت و مصوبات ستاد ملی کرونا خواند.
«سید امیر ناصر طباطبایی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا از قطع برق برخی از هتل های یزد به سبب بدهی توسط شرکت توزیع برق آگاهی داد و اظهار نمود: با وجود مصوبات ستاد ملی کرونا درباب حمایت دستگاه های خدمات رسان از زیرساخت های متضرر و لطمه دیده ناشی از کرونا خصوصاً واحدهای گردشگری که بیشترین لطمه را دراین زمینه متحمل شده اند، متاسفانه امروز چهارشنبه سیزدهم اسفندماه شاهد قطع برق هتل ها هستیم.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه روند قطع برق هتل های یزد همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: این تصمیم در حالی از طرف شرکت توزیع برق استان ستاندن شده که خیلی از فعالان گردشگری در آستانه عید نوروز به کمترین رونق این صنعت امیدوار بودند.
طباطبایی این نوع رفتار را خلاف منویات رهبری و سیاست های حمایتی دولت از صنعت گردشگری دانست و اظهار داشت: امیدواریم که مسئولان استان باتوجه به محوریت گردشگری در توسعه اقتصاد استان، درباب پیگیری و رفع عاجلانه ی این مشکل جداً اقدام نمایند.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع: