سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام کرد تخفیف ۱۵درصدی صدور گواهی نامه بین المللی رانندگی

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام کرد تخفیف ۱۵درصدی صدور گواهی نامه بین المللی رانندگی

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت هشتاد و پنجمین سالگرد عضویت در فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) و در آستانه فرارسیدن نوروز باستانی، گواهی نامه بین المللی رانندگی را با ۱۵درصد تخفیف به متقاضیان ارائه می کند.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از ایسنا، حسین اربابی، مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، بعنوان مرجع رسمی صدور گواهی نامه بین المللی رانندگی در ایران، در این زمینه اظهار داشت: متقاضیان دریافت گواهی نامه بین المللی رانندگی می توانند از ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ با ارائه گواهی نامه رانندگی ملی با اعتبار حداقل ۳۳ روز، برای گواهی نامه بین المللی یک ساله و اعتبار حداقل سه سال، از ۱۵درصد تخفیف برخوردار شوند.
نام و مشخصات دفاتر مستقیم و نمایندگی های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در تهران و سایر استانها در وب سایت رسمی کانون به آدرس WWW.TACI.IR در بخش (فهرست نمایندگی ها در تهران) و (فهرست نمایندگی ها در سراسر کشور) قابل مشاهده می باشد.
روش دیگر صدور این سند بین المللی به روش آنلاین و ثبت درخواست در سامانه اینترنتی به آدرس https: //idp.taci.ir/ است.
دارندگان گواهی نامه بین المللی رانندگی یک یا سه ساله (بنا به درخواست متقاضی) می توانند با استناد به کنوانسیون های ۱۹۴۹ وین و ۱۹۶۸ ژنو، در کشورهای عضو کنوانسیون های یاد شده، همین طور عضو فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) رانندگی کنند.