سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
یادداشت میهمان، وزیر میراث فرهنگی با مشورت بخش خصوصی انتخاب گردد

یادداشت میهمان، وزیر میراث فرهنگی با مشورت بخش خصوصی انتخاب گردد

تور مسافرتی: رییس جامعه هتلداران ایران از رییس جمهور منتخب خواست برای انتخاب وزیر میر اث فرهنگی با بخش خصوصی بیشترین مشورت صورت گیرد.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، جمشید حمزه زاده رییس جامعه هتلداران ایران در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری مهر قرار داد، با تبریک به آیت الله سیدابراهیم رئیسی بعنوان رییس دولت سیزدهم نوشت: گردشگری و بطور مشخص صنعت هتلداری ایران این انتخابات را به فال نیک می گیرد. نظر به اتفاقات فرساینده ای که برای صنعت گردشگری در سالهای قبل صورت گرفت ما از دولت سیزدهم انتظارات زیادی داریم، باتوجه به اشارات و تأکیدات آیت الله رئیسی بر اهمیت صنعت گردشگری در جریان تبلیغات انتخاباتی توقع داریم در زمان تصدی ایشان بعنوان عالی ترین مقام اجرائی کشور شاهد روزهای پررونقی برای این صنعت مهم پویا درآمدزا و اشتغال آفرین باشیم.
آیت الله رئیسی نیک می دانند که رونق صنعت گردشگری میسر نمی گردد مگر در سایه تعامل ویژه دولت با بخش خصوصی. این توجه از همین حالا که هنوز مراسم تنفیذ رییس جمهور آینده برگزار نشده باید شروع شود، گردشگری در کابینه دولت یک وزارتخانه دارد و انتظار می رود این دفعه برای انتخاب وزیر بخش خصوصی بیشترین مشورت را به رییس جمهور بدهد.
فعالان بخش خصوصی بعنوان کسانی که بطور حرفه ای با صنعت گردشگری سر و کار داشته اند و با کورترین نقاط این صنعت هم آشنایی دارند ملاک ها و معیارهای انتخاب یک وزیر شایسته را دقیق می شناسند بدین سبب جا دارد که هم در انتخاب وزیر و هم سایر مدیران ذی ربط وزارتخانه از ظرفیت های علمی و حرفه ای بخش خصوصی استفاده گردد. سال هاست که ما استفاده از مدیران متخصص و کسانی را که ریشه در صنعت گردشگری دارند بعنوان خواسته مهم خود مطرح می نماییم اما هیچگاه شاهد تحقق این امر نبوده ایم باتوجه به تأکیدات آیت الله رئیسی بر اهمیت صنعت گردشگری در سخنرانی هایشان ما بسیار امیدوار هستیم که در زمان تصدی ایشان شاهد اتفاقات بزرگی برای این صنعت باشیم و آغازگر این مهم می تواند مشورت دولت ایشان با بخش خصوصی برای انتخاب وزیر باشد و از این رهگذر شاهد فتح باب دوره ای پررونق در صنعت هم گردشگری باشیم، صنعتی که جایگاه مهمی در سند چشم انداز توسعه کشور دارد و عوائد آن به آحاد مختلف مردم خواهد رسید.
پیش از این جمشید حمزه زاده در یادداشتی پیش از مناظرات تلویزیونی نوشته بود: در ایام گذشته نشانی از برنامه ای جدی و متمرکز بر روی گردشگری نزد هیچ نامزدی دیده نشد در صورتیکه کمترین انتظار از کسی که می خواهد برای رسیدن به جایگاه قوه مجریه وارد رقابت شود توجه ویژه به سند چشم انداز توسعه کشور بعنوان سندی بالادستی است.

منبع: