سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
وزیر میراث فرهنگی خبر داد؛ آیین نامه صدور ویزای گردشگری نوشته شد

وزیر میراث فرهنگی خبر داد؛ آیین نامه صدور ویزای گردشگری نوشته شد

وزیر میراث فرهنگی اظهار داشت: آیین نامه صدور ویزای گردشگری با رعایت دقیق پروتکل ها توسط وزارت میراث فرهنگی نوشته شد تا با جوانب ایمنی بالا اجرا شود.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بعد از برگزاری نشست با وزیر امور خارجه و وزیر بهداشت در صفحه مجازی خود نوشت: بعد از جلسات مختلف حاکمیتی و کارشناسی، با برگزاری جلسه امروز من با وزرای امور خارجه و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، صدور ویزای گردشگری از سر گرفته می شود.
آئین نامه این مورد با رعایت دقیق پروتکل ها توسط وزارت خانه ما نوشته شد و با جوانب ایمنی بالا اجرا خواهد شد. در ماه گذشته با پیگیری وزارت خانه و هماهنگی خوب ستاد کرونا و شخص آقای دکتر عین اللهی، به صورت ویژه واکسیناسیون عوامل گردشگری در دستور کار قرار گرفت.
من از تمام همکاران خودم و صنوف درگیر با گردشگری خارجی تقاضا می کنم با همه وجود و جدیت در اجرای دقیق پروتکل ها مراقبت کنند و اجازه هیچ گونه بی احتیاطی و غفلت از این مورد را ندهند. ما قطب گردشگری جهانی هستیم. متأسفانه علیرغم مزیت های تاریخی طبیعی، زیارتی، سلامت، آموزشی و سایر جاذبه ها، هیچگاه در مقام برخورد در سطح جهانی نبوده ایم و بیماری کرونا هم در این مدت مزید بر علت شد.