سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
همزمان با دهه مبارک فجر؛ ۳ اقامتگاه بومگردی در استان مرکزی به بهره برداری می رسد

همزمان با دهه مبارک فجر؛ ۳ اقامتگاه بومگردی در استان مرکزی به بهره برداری می رسد

به گزارش تور مسافرتی مرکزی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از بهره برداری از سه اقامتگاه بومگردی همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در استان اطلاع داد.
مصطفی مرزبان در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: همزمان با نخستین روز دهه مبارک فجر، اقامتگاه بومگردی هفت سواران در روستای فرنق خمین با حضور استاندار مرکزی افتتاح می شود.
وی اظهار داشت: این اقامتگاه که توسط بخش خصوصی با رقم ۲۵۰ هزار میلیون ریال راه اندازی شده است، دارای ۵۰۹۷ مترمربع وسعت، ۷۰۰ مترمربع زیربنا، ۴ سوئیت و ۱۰ اتاق است و ظرفیت آن به ۵۰ نفر می رسد.
مرزبان اضافه کرد: این اقامتگاه برای ۱۵ نفر اشتغالزایی بوجود می آورد و دارای فضای اقامتی و پذیرایی است.
وی دیگر پروژه آماده افتتاح در استان مرکزی را اقامتگاه بومگردی روستای مرادآباد خمین دانست و اظهار داشت: وسعت این اقامتگاه به ۳۹۷ متر می رسد که با ظرفیت ۱۲ نفر و سرمایه گذاری ۶ هزار میلیون ریالی برای سه نفر اشتغالزایی بوجود می آورد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی بیان نمود: در این ایام اقامتگاه بومگردی آتشکوه محلات با ۲۵۰ مترمربع وسعت، ۲ اتاق و ظرفیت ۱۲ نفر هم افتتاح می شود که با صرف هزینه ای معادل ۸۵۰ میلیون ریال، برای ۴ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.