سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
راه حل بزرگ ترین گروه هتل داری جهان برای افزایش درآمد در پساکرونا

راه حل بزرگ ترین گروه هتل داری جهان برای افزایش درآمد در پساکرونا

مدیر عامل گروه هتل رادیسون، امروز پنجشنبه اظهار داشت که در نظر دارد امسال ۱۵۰ هتل در آسیا و اقیانوسیه اضافه کند برای اینکه این گروه از سفر، گردشگری و بهبود اقتصادی در منطقه حمایت می کند.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از ایسنا، رادیسون، یکی از بزرگ ترین گروههای هتل داری جهان، در بحبوحه برنامه ای پنج ساله برای دوبرابر کردن املاک خود به ۳۲۰۰ هتل در ۱۲۰ کشور تا سال ۲۰۲۵ است. فدریکو گونزالس، مدیرعامل رادیسون به خبرنگاران اظهار داشت: بطور کلی، آسیا نقش مهمی در برنامه های تجاری آینده ما دارد.
رادیسون سال قبل قراردادهایی را برای ایجاد ۲۰۰ هتل در سراسر جهان امضا کرد که از این تعداد ۱۳۷ هتل در آسیا و اقیانوسیه هستند و سه تا پنج سال زمان نیاز است تا هتل ها به مرحله بهره برداری برسد.
به نقل از رویترز، گونزالس اظهار نمود: رادیسون مجموعه هتل های خود در چین و هند را تا سال ۲۰۲۵ به ترتیب ۱۲۰۰ هتل افزایش خواهد داد.
او افزود که امسال حدود ۱۵۰ قرارداد امضا خواهد شد اما اقدامات سختگیرانه کرونائی چین می تواند بر تکمیل هتل های جدید تاثیر بگذارد. در آخر برنامه توسعه شرکت، آسیاواقیانوسیه بیشتر اتاق های هتل رادیسون را به خود اختصاص خواهند داد؛ بااینکه خیلی از درآمدها همچنان از اروپا خواهد بود.
گونزالس اظهار داشت که انتظار می رود تا سال آینده درآمد و سود به سطح پیش از همه گیری بازگردد برای اینکه محدودیت های بیماری کووید- ۱۹ در سراسر جهان برداشته شده است.