سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
انتقاد مقتدایی از شرایط سفر زائرین اربعین حسینی

انتقاد مقتدایی از شرایط سفر زائرین اربعین حسینی

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از شرایط وضع شده برای سفر زائرین اربعین حسینی انتقاد نمود و خواهان ورود جدی دولت به این مورد شد.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از ایسنا، عباس مقتدایی اظهار داشت: هموطنان بسیاری در تماسهای مختلف از برخی مصوبه های وضع شده در مورد حضور در راهپیمایی با شکوه اربعین حسینی گلایه مندند. مردم می پرسند که برای کدام یک از کشورهای خارجی اجبار تزریق ۳ دز واکسن وجود دارد که وزارت بهداشت چنین دستور و الزامی را برای مشتاقان به زیارت امام حسین (ع) اعلام نموده است؟
وی افزود: رقم های اعلامی برای بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس بالاست و دولت باید به این مورد بخصوص در مبحث نرخ های فرودگاهی ورود جدی داشته باشد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: دانشجویی که مشتاق به زیارت امام حسین (ع) است باید برای مجوز خروج از کشور مبلغ ۵۰ میلیون ریال ودیعه بگذارد که این رقم در شرایط اقتصادی فعلی برای خانواده ها بالاست؛ لازم است همچون گذشته یا این مبلغ حذف و یا کاهش پیدا کند. این اقدام باید به فوریت از جانب وزارت علوم، وزارت کشور و نیروی انتظامی پیگیری شود.
مقتدایی در انتها اظهار داشت که تذکرات گوناگونی به دولت در این خصوص از جانب نمایندگان آماده شده که هفته آینده در صحن علنی مجلس قرائت می شود.

منبع: