سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
پارتنون کوچک ایجاد می شود

پارتنون کوچک ایجاد می شود

به گزارش تور مسافرتی، نمونه ای از معبد باستانی و مشهور «پارتنون» در ابعاد کوچکتر در یکی از موزه های استرالیا ایجاد می شود.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از ایسنا و به نقل از گاردین، «ملبورن» واقع در استرالیا به خانه معبد کوچک «پارتنون» تبدیل خواهد شد. «گالری ملی ویکتوریا» در بهار پیش رو میزبان مدل کوچکی از معبد باستانی «پارتنون» خواهد بود. بعد از نصب این معبد کوچک، دیوارنگاره های بزرگی که توسط هنرمندان بومی خلق شده اند هم بر روی آن نقش خواهد بست.
پروژه ساخت این معبد کوچک بخشی از یک رقابت معماری است که در جریان آن سالانه از معماران استرالیایی دعوت می شود برای فضای باز این گالری بناهای موقتی خلق کنند.
همچون پروژه های پیشین، مدل بازسازی شده این معبد هم تمام طول تابستان میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

این نسخه جدید معبد که توسط «آدام نیومن» و «کلوین سانگ» طراحی و اجرا خواهد شد، یک سوم ابعاد معبد باستانی «پارتنون» خواهد بود که بر فراز شهر باستانی «آکروپولیس» قرار دارد.
گروهی از هنرمندان ملبورنی هم خلق دیوارنگاره هایی با الهام از آثار هنری که ۲۰۰۰ سال پیش بر روی پارتنون نقش بسته بود را بر عهده دارند.
نکته قابل توجه در رابطه با اجرای نمونه کوچکتر معبد «پارتنون» در «گالری ملی ویکتوریا» اینست که ملبورن خانه بیشترین جمعیت از مردم یونانی خارج از یونان به حساب می آید.

منبع: