سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
ناگفته های پیمانکار موزه هنرهای معاصر اهواز

ناگفته های پیمانکار موزه هنرهای معاصر اهواز

به گزارش تور مسافرتی، خوزستان پیمانکار موزه هنرهای معاصر اهواز اظهار داشت: علت قطعی آب و برق و تعطیلی موزه هنرهای معاصر به صورت تمام با اداره ارشاد است و اگر اداره ارشاد در طول این چند سال فقط ۲۰ قبض پرداختی بتواند ارائه کند تمام ادعاها و گفته های آنها را تایید می کنم.

محمد منوچهری در گفتگو با ایسنا، در مورد ادعاهای برخی افراد در ایام اخیر در خصوص این که قرارداد به نام علی منوچهری ولی با امضای محمد منوچهری است، اظهار داشت: در روز عقد قرارداد بنده و آقای علی منوچهری حضور داشتیم و قرارداد را امضا کردیم و این ادعاها و گفته ها از اساس و کاملا کذب و تهمت است و بطور قطع حق اعاده حیثیت را برای خودمان محفوظ می دانیم.

وی تصریح کرد: ظاهراً قرار بوده است موزه در اختیار برخی افراد قرار بگیرد که در موزه فعالیت داشتند و به علت این که موزه در آن وقت به آنها واگذار نشده ناراحتی دارند و ما اصلا در اینباره اطلاع نداشتیم که اگر می دانستیم وارد این کار نمی شدیم.

او گوش زد کرد: در مورد صلاحیت اداره موزه توسط بنده بعنوان پیمانکار موزه هنرهای معاصر اهواز هیچگاه ادعایی نداشتم ولی صرفا جهت اطلاع، بنده عضو انجمن جهانی هنرمندان جهانی هستم و در چندین نمایشگاه بین المللی در کشورهای مختلف دنیا بوده و شرکت کرده ام و آماده ارائه تمامی مدارک هستم.

وی اظهار داشت: هنرمند نباید ادعای ناحق داشته باشد و معتقدم برخی افراد که فقط ادعای هنرمندی و تظاهر دارند هیچ هنر و هدفی جز فرافکنی و اختلاف افکنی ندارند و کوتاه فکرند.

پیمانکار موزه هنرهای معاصر اهواز با اشاره به اینکه بخش خصوصی قربانی یک تصمیم اشتباه مدیریتی شد خاطرنشان کرد: چند میلیارد تومان در موزه هزینه و سرمایه گذاری کردیم و حتی گازکشی موزه را انجام دادیم و حالا علاوه بر عدم پرداخت و جبران هزینه ها و سرمایه های ضایع شده ما فرافکنی می کنند و به ناحق هر حرفی را می گویند و اما در نهایت خورشید پشت ابر نمی ماند و خداوند ناظر کارهای ما است.

او با تکیه بر این که موزه بانک یا بنگاه اقتصادی برای بخش خصوصی نیست که درآمد داشته باشد اظهار داشت: قطعا هر سرمایه گذاری که انجام شد فقط و فقط برای افتخارآفرینی شهر اهواز بوده و حقیقتا از تمامی افرادی که در زمان مدیریت ما در موزه فعالیت داشتند و نمایشگاه برگزار می کردند هیچ وجهی دریافت نکردیم.

وی اضافه کرد: از همان ابتدای مدیریت از تمامی هنرمندان استقبال و دعوت کردیم و به صورت مرتب یادآور می شدیم که در موزه به روی همه هنرمندان باز است.

پیمانکار موزه هنرهای معاصر اهواز با اظهار این که در مورد قطعی آب و برق موزه هنرهای معاصر بیشتر از ۲۰ نامه به اداره ارشاد و مدیریت های وقت ارسال کردیم افزود: در این نامه ها به صورت مرتب یادآوری می کردیم که ۴۰ درصد هزینه آب و برق با اداره ارشاد است و وظیفه این اداره است که پرداخت کند و هم صدمه هایی که امکان دارد به دنبال این معضل در موزه اتفاق بیفتد را مرتب گوش زد می کردیم و اخطار می دادیم اما همچنان شاهد بی اعتنایی مسؤولان بودیم.

او خاطرنشان کرد: در آن زمان وقتی که برای اداره ارشاد اهمیتی نداشت که آب و برق موزه قطع باشد یا موزه کاملا تعطیل شود طبیعتاً به دنبال این مشکلات و نبود امکانات وضعیت گنجینه موزه نامشخص و مبهم است.

منوچهری ضمن اشاره به تاریخ اتمام قرارداد و با اشاره به اینکه در همه رسانه ها و از همان ابتدای عقد قرارداد عنوان شده بود که مدت زمان قرارداد موزه هنرهای معاصر اهواز هشت ساله است تصریح کرد: باید بگویم که تعطیلاتی که مسبب آنها اداره ارشاد بوده و همینطور تعطیلات کرونا مضاعف بوده است.