سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
کنسرت مجانی و ۱۰۰ هزار نفری BTS

کنسرت مجانی و ۱۰۰ هزار نفری BTS

به گزارش تور مسافرتی، گروه موسیسقی معروف «BTS» برای پشتیبانی از میزبانی کشور کره جنوبی از اکسپوی جهانی ۲۰۲۳، کنسرت مجانی برگزار می نماید.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از رویترز، این کنسرت موسیقی مقرر است امروز (شنبه ۱۵ اکتبر) در شهر بندری بوسان کره جنوبی برگزار گردد و پیشبینی می شود حدود ۱۰۰ هزار مخاطب علاقه مند را به استادیوم محل برگزاری و منطقه طراحی شده برای این کنسرت بکشاند.
دولت کره جنوبی در تلاش است از شهرت جهانی این گروه موسیقی پاپ کُره ای استفاده نماید و پیش از این آنها را بعنوان سفیر کسب میزبانی اکسپو جهانی سال ۲۰۳۰ برای این کشور انتخاب و معرفی کرده است.
در این زمینه بیشتر بخوانید:
از انحلال گروه BTS تا سفیری اکسپو
«BTS» قانون سربازی کره جنوبی را تغییر می دهد!
گروه کره ای «BTS» منحل می شود؟
در حالیکه «جین» بزرگترین عضو گروه موسیقی «BTS» که سال آینده ۳۰ ساله می شود و باید به خدمت سربازی الزامی برود، وزیر دفاع کره جنوبی اعلام نموده اعضای این گروه در حین انجام خدمت سربازی هم می توانند در کشورهای خارجی کنسرت اجرا کنند.
کشورهای کره جنوبی، ایتالیا، اوکراین و عربستان سعودی برای میزبانی اکسپو ۲۰۲۳ اعلام آمادگی کرده اند و میزبان نهایی این رویداد جهانی و بزرگ مقرر است سال آینده مشخص شود.
گروه موسیقی «BTS» در سال ۲۰۱۳ نخستین آلبوم خویش را منتشر نمود که به سرعت به شهرت جهانی شگفت انگیزی دست یافت و سال قبل بعنوان نخستین گروه موسیقی آسیایی توانست جایزه گرمی هنرمند سال را کسب کند.