سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
یک مسئول خبر داد: اقامت بیشتر از ۳۸۳ هزار نفر در لرستان

یک مسئول خبر داد: اقامت بیشتر از ۳۸۳ هزار نفر در لرستان

به گزارش تور مسافرتی، لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اقامت بیشتر از ۳۸۳ هزار نفر در شش ماهه نخست سال جاری در مراکز اقامتی استان اطلاع داد.
عطا حسن پور اظهار نمود: از آغاز سال تابحال گردشگران زیادی برای بازدید از جاذبه های گردشگری وارد لرستان شده اند که ۳۸۳ هزار و ۲۹۵ نفر از آنها در مراکز اقامتی استان اسکان داده شده اند.
وی افزود: از مجموع اقامت مسافران در لرستان از آغاز سال جاری تا پایان شهریورماه بیشترین اسکان در ارتباط با اقامتگاه های موقت همچون کمپ ها و چادرهای مسافرتی با ۱۳۵ هزار و ۷۸۸ نفر و هتل ها با ۵۰ هزار و ۵۴۵ نفر بوده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به اینکه در این زمان ۶۴۴ مورد بازدید نظارتی در استان انجام شده است، اضافه کرد: از این تعداد ۲۴۵ مورد بازدید از مراکز اقامتی، ۱۶۷ مورد دفاتر خدمات مسافرتی، ۱۳۳ مورد رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی، ۶۵ مورد تذکر کتبی، ۲۸ مورد اخطار، ۵ مورد تشویق و یک مورد هم تعلیق مرکز پذیرایی بوده است.
حسن پور بیان نمود: لرستان با آب و هوایی مطلوب دارای ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری زیادی در حوزه های مختلف تاریخی، فرهنگی و طبیعی است که در تمام فصول سال توریستهای داخلی و خارجی زیادی را به خود جذب می کند.