سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
رئیس کمیسیون امور داخلی: می توان از افطار تا سحر برای حضور در اماکن تفریحی برنامه ریزی کرد

رئیس کمیسیون امور داخلی: می توان از افطار تا سحر برای حضور در اماکن تفریحی برنامه ریزی کرد

به گزارش تور مسافرتی، رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، اشاره کرد: مدیرانی که با صنعت گردشگری مرتبط هستند می توانند به شکلی برای ساعات بین افطار تا سحر برنامه ریزی کنند که مردم بتوانند از ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی خود بهترین استفاده را داشته باشند.
محمد صالح جوکار در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروز، بیان کرد: مردم ما مردمی متدین هستند و برای شعائر اسلامی و ارزش های انقلاب جایگاه ویژه ای در نظر می گیرند. از آنجائیکه امسال ایام ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروزی مصادف شده است بسیاری از خانواده ها شاید زودتر مسافرت های خودرا شروع کردند و شاید تعدادی از خانواده ها نیز مسافرت خودرا به روزهایی دیگر منتقل کنند تا بتوانند از فرایض ماه مبارک رمضان بهره ببرند.
ایشان سپس اظهار داشت: کسانی که در این ایام نیز به مسافرت می روند باید رعایت حال دیگران را انجام دهند. مردم ما در همه شرایط همه جوانب را در نظر گرفته اند، ان شاءالله در ماه مبارک رمضان نیز این اتفاق خواهد افتاد. مدیرانی که با صنعت گردشگری مرتبط هستند می توانند به شکلی برنامه ریزی کنند که مردم بتوانند از ایام تعطیلات خود بهترین استفاده را نیز داشته باشند.
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، اشاره کرد: در طول روز مردم روزه دار هستند اما می توان از افطار تا سحر به شکلی برنامه ریزی کرد تا مردم بتوانند با حضور در اماکن تفریحی و گردشگری از تعطیلات خود بهره برده و بدین ترتیب مشکل خاصی نیز ایجاد نخواهد شد.
جوکار در پابان گغت: در همه کشورهای مسلمان نگاه ویژه ای به ماه رمضان وجود دارد و با برنامه ریزی جشن های مختلفی در این ماه انجام می شود. ما نیز می توانیم با برنامه ریزی صحیح بستر مناسبی را جهت استفاده بهینه مردم از تعطیلات در روزهای نوروز و مبارک رمضان فراهم نماییم.

منبع: