سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان: راه اندازی شبکه مجازی اطلاع رسانی به گردشگران نوروزی در اصفهان

مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان: راه اندازی شبکه مجازی اطلاع رسانی به گردشگران نوروزی در اصفهان

تور مسافرتی: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از راه اندازی شبکه مجازی مسافر یار ویژه اطلاع رسانی به گردشگران نوروزی در پهنه استان اصفهان خبرداد.

علیرضا ایزدی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: باتوجه به تجربه موفق نوروز گذشته بمنظور حذف تمامی تبلیغات کاغذی، با همکاری تمامی کمیته های ستاد اجرائی خدمات سفر استان اصفهان، از امروز تمامی کارهای ستاد اجرائی خدمات سفر استان بصورت مجازی نیز ارائه می شود.
وی افزود: با در نظر گرفتن مصوبات پنجمین نشست ستاد اجرائی خدمات سفر استان، شبکه گردشگری مسافر یار در نوروز ۱۴۰۲ با دریافت تمامی اطلاعات، قوانین و اطلاعیه های ۱۳ کمیته ستاد سفر استان و همین طور درج تمامی اطلاعات درباب جاذبه های تاریخی و گردشگری استان در ضمن این ایام به گردشگران اطلاع رسانی می کند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان اشاره کرد: تمامی توریستهایی که پهنه فرهنگی اصفهان بزرگ را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند با نصب این نرم افزار به آدرس www.mosaferyar.com بر روی گوشیهای هوشمند خود می توانند اطلاعات موردنیاز را بر روی گوشی همراه خود در روزهای سفر در پهنه استان اصفهان دریافت نمایند.

منبع: