سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
پیشنهاد ۲۵ شهر و استان کم مسافر برای موج دوم سفرها

پیشنهاد ۲۵ شهر و استان کم مسافر برای موج دوم سفرها

تور مسافرتی: تور مسافرتی: با شروع موج دوم سفرهای نوروزی، ستاد هماهنگی خدمات سفر، تعداد دیگری از استانها و شهرها را جایگزین مقاصد شلوغ، برای سفر پیشنهاد کرد.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از ایسنا، ستاد هماهنگی خدمات سفر در اطلاعیه ای با اشاره به شروع موج دوم سفر و تغییرات جوی، علاوه بر استانهای جنوبی، استانهای خراسان جنوبی، قم، سیستان و بلوچستان، سمنان و تهران را برای سفر پیشنهاد کرد.
همین طور شهرهای ورزنه و نایین (اصفهان)، بافق، ابرکوه، اردکان و میبد (یزد)، لامرد، لار، فیروزآباد، کازرون، نورآباد ممسنی، داراب و فسا (فارس)، گناباد، کاشمر، تربیت حیدریه و خواف (خراسان رضوی)، آق قلا، گنبد کاووس و کلاله (گلستان) به عنوان شهرهای مکمل سفر در نیمه دوم تعطیلات نوروز از طرف این ستاد معرفی گردید.
مصطفی فاطمی ـ دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور ـ همین طور با اشاره به وضعیت سرمای پیش بینی شده برای روزهای آینده، اظهار داشت: در بعضی مراکز استانها دما به زیر صفر می رسد، پس باید اطلاع رسانی درست برای بازگشت مسافران داشته باشیم و اسکان اضطراری پیش بینی شود، چون چادر زدن در این هوا خطرناکست.
بنا بر پیش بینی پلیس راهور، موج بازگشت مسافران از روز دوازدهم فروردین ماه شروع خواهد شد. همین طور ستاد هماهنگی خدمات سفر پیش بینی کرده که باتوجه به تقارن ماه رمضان و تعطیلات نوروز، موج سفرها پیوسته تا تعطیلات عید فطر ادامه داشته باشد.

منبع: