سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان خبر داد؛ برگزاری اولین همایش تبیین الگوی شناختی گردشگری اسلامی-ایرانی

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان خبر داد؛ برگزاری اولین همایش تبیین الگوی شناختی گردشگری اسلامی-ایرانی

به گزارش تور مسافرتی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از برگزاری اولین همایش تبیین الگوی گردشگری اسلامی – ایرانی در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در استان اطلاع داد.

ولی جهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار نمود: گیلان توانمندی ها و ظرفیت های ارزشمندی در قسمت های مختلف گردشگری دارد که باید به آن پرداخته شود.
وی از برگزاری اولین همایش تبیین الگوی گردشگری اسلامی – ایرانی در گیلان اطلاع داد و اضافه کرد: اولین همایش تبیین الگوی شناختی گردشگری اسلامی – ایرانی در اواخر اردیبهشت در گیلان برگزار می گردد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان ضمن اشاره به محورهای برگزاری همایش تبیین الگوی شناختی گردشگری اسلامی – ایرانی، بیان نمود: گردشگری محور توسعه استان، مفهوم شناسی گردشگری اسلامی- ایرانی الگوی مطلوب سازگار با مبانی ارزشی و معرفتی شاخه های مؤثر بر توسعه گردشگری اسلامی- ایرانی، بررسی نقش دستگاههای متولی فرهنگی و مراجع قانونی و دست اندرکاران حوزه گردشگری در تحقق الگویی مطلوب تنها بخشی از محورهای این همایش است.
جهانی افزود: معرفی شاخصهای گردشگری متناسب با الگوی اسلامی- ایرانی برای ذینفعان حوزه گردشگری، بررسی قوانین و مقررات حقوقی متناسب با الگوی اسلامی- ایرانی برای جامعه محلی و گردشگران از اهداف این همایش است.
وی با اشاره به اینکه ارسال آثار و مقالات به این همایش برای عموم آزاد است، اضافه کرد: علاقه مندان می توانند آثار و مقالات خویش را با مقالات پیش فرض به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از برگزاری همایش تبیین الگوی شناختی گردشگری اسلامی – ایرانی بیستم اردیبهشت اطلاع داد و افزود: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به و بسایت کنگره https: //event.smums.ac.ir/ رجوع کنند.
جهانی افزود: کلیه اساتید، پژوهشگران و دانشجویان چکیده و اصل مقالات خود، در رابطه با محورهای همایش را تا تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه به نشانی رایانامه gilan_cthh_pazhouhesh@yahoo.com و یا به دبیرخانه همایش رشت به نشانی -میدان گیل- روبروی بیمارستان رسول اکرم-اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان- واحد پژوهش ارسال نمایند.
وی افزود: برگزاری میز خوراک، نمایشگاه البسه محلی، سنتی و همینطور نمایشگاه تمبر لباس های محلی گیلان و ایران از دیگر محورهای این همایش است.

منبع: