سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
افزایش ۱۰ درصدی بازدید گردشگران از غارعلیصدر

افزایش ۱۰ درصدی بازدید گردشگران از غارعلیصدر

به گزارش تور مسافرتی، همدان مدیر مجتمع سیاحتی علیصدر از افزایش ۱۰ درصدی تعداد بازدیدکنندگان از غارعلیصدر نسبت به سال قبل اطلاع داد.
علی اصغری در گفتگو با ایسنا، ضمن اشاره به تاثیر منفی همه گیری کرونا بر صنعت توریسم مجموعه علیصدر اظهار نمود: از سال قبل با افزایش تعداد بازدیدکنندگان مواجه بودیم و از آغاز سال جاری هم تعداد گردشگران این مجموعه ۱۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده است.
اصغری افزود: به صورت میانگین در طول هفته ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ توریست و مسافر داخلی و خارجی از این غار بازدید می کنند و این تعداد آخر هفته ها به ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.
وی ضمن اشاره به انعقاد تفاهمنامه های مختلف و تبلیغات بالای این مجموعه گردشگری، اضافه کرد: بازدید از غارعلیصدر در شش ماهه دوم سال به دلیل شرایط آب و هوایی به میزان قابل توجهی کاسته می شود البته تعداد گردشگران در فصل پاییز بیشتر از فصل زمستان است.
اصغری ساعت بازدید از این مجموعه را از ۸ بامداد تا ۶ بعدازظهر دانست و اظهار داشت: به دلیل ثابت بودن دمای داخل غار، این مجموعه در تمامی فصل ها جذابیت خاص خویش را داشته و گردشگران در شش ماهه دوم سال هم می توانند بازدید داشته باشند.
مدیر مجتمع سیاحتی علیصدر با اشاره به اینکه قیمت بلیط بازدید از غارعلیصدر ۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است، افزود: هم اکنون قیمت بلیط بازدید از غار ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر نفر است.
وی آماده سازی مطلوب اقامتگاه های بخش خصوصی، رنگ آمیزی سالن ورودی غار، راه اندازی باجه ویژه مسافران خارجی، نوسازی قایق ها، مجهزسازی گیشه فروش بلیط به سایبان، اصلاح سیستم گرمایشی و سرمایشی سالن انتظار، فضاسازی و گُلکاری در محوطه غارعلیصدر را از اقدامات در جهت خدمت رسانی به مسافران و گردشگران برشمرد.

منبع: