سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
سفر به قله آسمان سرای رودبار به علاوه تصاویر

سفر به قله آسمان سرای رودبار به علاوه تصاویر

به گزارش تور مسافرتی، از گیلان قله آسمان سرا در استان گیلان، شهرستان رودبار و در ارتفاع ۱۹۵۰متری از سطح دریا قرار گرفته است و مسافتی که باید برای رسیدن به این قله طی شود حدود ۱۵ کیلومتر است.
اگر در فصل بهار و تابستان به استان سرسبز گیلان سفر می کنید، این قله و منطقه ییلاقی را از دست ندهید. خنکای هوا و طبیعت زیبا تجربه وصف ناپذیری را برای شما رقم خواهد زد. برای رسیدن به قله آسمان سرا، کوهستان های سنگی رودبار را پشت سر می گذارید و به ییلاقی می رسید که در آن آسمان را در آغوش گرفته اید و از فراز ارتفاع به تماشای طبیعت بکر نشسته اید. اگر اهل کوهنوردی باشید، صعود با پای پیاده به این قله و ییلاق هم حس و حال خاص خودش را دارد.
می توانید از مسیر لذت ببرید و پله پله تا رسیدن به آسمان را تجربه کنید. وقتی به ییلاق آسمان سرای رودبار در استان گیلان می رسید در یک سوی شما قله درفک و سوی دیگرتان طبیعت زیبای سد سفیدرود و همینطور شهر منجیل با آن توربین های بادی معروفش را خواهید دید. اگر عاشق گل و گیاه باشید، گیاهان دارویی بسیاری را در این مکان خواهید دید و می توانید یک زیرانداز پهن کنید و رو به آسمان دراز بکشید و ابرهایی که هر لحظه بشکلی در می آیند را نظاره گر باشید.

منبع: