سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
طرح گردشگری سراب کنگاور کهنه و سراب فارسبان نهاوند در دست بررسی می باشد

طرح گردشگری سراب کنگاور کهنه و سراب فارسبان نهاوند در دست بررسی می باشد

تور مسافرتی: تور مسافرتی: همدان سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نهاوند از  مطالعه طرح گردشگری سراب کنگاور کهنه و سراب فارسبان نهاوند آگاهی داد.
محمد احمدی اظهار داشت: مطالعه طرح گردشگری سراب کنگاور کهنه در حال انجام می باشد و طرح زیرساخت گردشگری سراب فارسیان نیز با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان در دست بررسی می باشد.
وی با اشاره به این که در سه ماهه اول سال جاری دو مورد موافقت اصولی برای تأسیس سفره خانه سنتی در نهاوند صادر گردیده است، اضافه کرد: دو مجوز راه اندازی هتل دو ستاره و یک مجتمع گردشگری نیز صادر شد که برای ۵۰ نفر اشتغالزایی می کند.
احمدی افزود: هم اکنون مجوز راه اندازی یک هتل، دو مجتمع گردشگری، یک اقامتگاه بوم گردی، دو سفره خانه سنتی، یک رستوران بین راهی و یک پروانه بهره برداری دفتر خدمات مسافرتی برای شهرستان صادر گردیده است.
وی اشاره کرد: در سه ماهه اول سال جاری در عرصه صنایع دستی ۱۲۰ پروانه تولید انفرادی، کارگاهی و کارت شناسایی صادر شده و آموزش ۱۰۰ نفر در پنج نقطه شهرستان خصوصاً در مناطق محروم در رشته های گلیم بافی، مروار بافی و سفال بصورت رایگان در دستور کار قرار گرفت.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از اداره میراث فرهنگی شهرستان نهاوند، احمدی با اشاره به این که برای پرداخت تسهیلات برای ۵۰ نفر در شهرستان در حوزه مشاغل خانگی پرونده تشکیل شده است، اشاره کرد: مرمت کاروانسرای سعادت، مرمت موزه حمام حاج آقا تراب و سامان دهی خانه شهید قدوسی نیز به زودی شروع می شود.