سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
در نمایشگاه رسانه های ایران برپا شد؛ موزه ای برای نمایش تاریخ بلدیه

در نمایشگاه رسانه های ایران برپا شد؛ موزه ای برای نمایش تاریخ بلدیه

تور مسافرتی: ویترین غرفه شهرداری تهران در نمایشگاه رسانه های ایران یک موزه کوچکی است که به نمایش قسمتی از تاریخ فعالیت بلدیه می پردازد.
به گزارش خبرنگار مستقر در غرفه خبرگزاری مهر، نمایشگاه رسانه های ایران در محل مصلی تهران برگزار شده و تا امروز بازدیدکنندگان فرصت دارند از آن دیدن کنند. در این نمایشگاه رسانه های مختلف غرفه دارند. ارگان های دولتی و نیمه دولتی که رسانه ای در اختیار دارند یا در عرصه اطلاع رسانی فعالیت می نمایند نیز تلاش نموده اند در این برنامه به معرفی کارهای خود بپردازند. در این بین روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تهران نیز در نمایشگاه شرکت کرده است. قسمتی از این غرفه شامل ویترین شیشه ای است که در آن آثاری به معرض نمایش گذاشته و یادآور یک ویترین موزه ای است. در این محفظه لباس یکی از آتش نشانان در حادثه پلاسکو که سال ۹۵ در گذشته به نمایش درآمده است.
همین طور صفحاتی از نشریه بلدیه به عنوان اولین جریده مدیریت شهری نیز در این بخش قابل بازدید است. این نشریه به ارائه گزارش های آماری دقیق نهادها، صورت جلسات شهرداری و ابلاغ اعلانیه ها می پردازد. این نشریه در سال ۱۳۰۰ انتشار یافته است. نمونه اعلانیه دیگر نمایش داده شده درباره ی نرخ مایحتاج عمومی و خدمات شهری در سال ۱۳۲۸ است. اما شهرداری تهران برخی از دوربین های فیلمبرداری و عکاسی روابط عمومی خودرا که از سال ۵۲ تا ۵۹ استفاده می شده نیز به معرض نمایش گذاشته است. نشان سندیکای رفتگران و کارگران شهدای سال ۵۶ و پلاک فلزی نشان رفتگر در سال ۱۳۳۱ بخش دیگر آثار موزه ای و قابل توجه غرفه شهرداری در نمایشگاه رسانه های ایران است.