به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، اداره گردشگری منطقه ۴ از برگزاری نشست صمیمی امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران به همراه حمید رضا عموزاده معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه ۴ با دبیران گردشگری محلات بیست گانه بمنظور بررسی و تبادل نظر در رابطه با راه حل ها و برنامه های مناسب برای توسعه و بهبود صنعت گردشگری در منطقه ۴خبر داد. در این جلسه، مسائلی از قبیل ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری، شناسایی و روشهای توسعه گردشگری و تبلیغات مناسب برای جذب گردشگران با تأکید بر خدمت به شهروندان مورد بررسی قرار گرفت، همینطور بر اهمیت و شناسایی پتانسیل های منطقه۴ در عرصه گردشگری مورد تأکید قرار گرفت. دبیران گردشگری منطقه۴ در این جلسه از تجربیات و پیشنهادات خود برای توسعه گردشگری در محله خود بهره مند شدند و ایده های جدیدی برای افزایش و رونق گردشگری در منطقه مطرح نمودند.
منبع: تور مسافرتی

