سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
غارعلیصدر اولین نوروز تعطیل را تجربه خواهدنمود

غارعلیصدر اولین نوروز تعطیل را تجربه خواهدنمود

به گزارش تور مسافرتی ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر اظهار داشت: غار اعجاب انگیز علیصدر نوروز ۱۳۹۹ در امتداد پیش گیری از شیوع کروناویروس تعطیل می باشد.
غلامحسین تقوی اظهار نمود: بمنظور سلامت هموطنان، بازدید گردشگران به سبب شیوع کروناویروس از غار علیصدر تا اطلاع ثانوی صورت نمی گیرد.
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همین طور از گردشگران و هم استانیها تقاضا کرد تا اطلاع ثانوی برای بازدید از این مجموعه گردشگری به علیصدر سفر نکنند.
وی افزود: مجموعه تفریحی توریستی شرکت سیاحتی علیصدر بعنوان یکی از مقاصد گردشگری غرب کشور در طول سال و خصوصاً در روزهای نوروز و تعطیلات تابستانی همواره یکی از جاذبه های توریست پذیر استان همدان است که نوروز ۱۳۹۹ برای حفظ سلامت گردشگران امکان پذیرش بازدید کننده در آن نخواهد بود
به گزارش تور مسافرتی به نقل از ایسنا، مجموعه شورا و دهیاری روستاهای هدف گردشگری اعلام نموده اند از پذیرش میهمانان نوروزی معذور خواهند بود بدین سبب هموطنان از سفر به این مناطق در تعطیلات نوروز ۹۹ اجتناب کنند.
در روزهای اخیر به واحدهای اقامتی و بومگردی روستاها وشهرهای توریست پذیر استان همدان از طرف نهادهای متولی هشدارهای لازم داده شده که از پذیرش میهمانان اجتناب کنند و در صورت انجام این کار پلمب خواهند شد.
غار علیصدر در روستایی با همین نام و در فاصله ۷۵ کیلومتری شهر همدان مرکز استان همدان و در شهرستان کبودراهنگ واقع شده است.
این غار یکی از غارهای آبی ایران و از معدود غارهای آبی قابل قایقرانی جهان است. علیصدر همین طور دارای طولانی ترین مسیر قایقرانی درون غار در جهان شناخته می شود که برای اولین بار سال ۱۳۹۹ نوروز بدون توریست را به سبب شیوع کروناویروس و حفظ سلامت بازدید کنندگان تجربه خواهدنمود.

منبع: