سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی تعطیلی هتل های کشور به سبب کرونا همچنان ادامه دارد

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی تعطیلی هتل های کشور به سبب کرونا همچنان ادامه دارد

به گزارش تور مسافرتی مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، اظهار داشت: به سبب شیوع ویروس کرونا و تمهیدات اندیشیده شده در این زمینه تعطیلی هتل های کشور به سبب کرونا همچنان ادامه دارد.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، محمد رضا پوینده پس از ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی دفتر وی، ضمن بیان اینکه مجموعه هتل های تحت پوشش گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی به سبب شیوع ویروس کرونا در کشور تعطیل و غیر فعال است، ابراز کرد: در این استان چهار هتل، تحت مدیریت مجموعه گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در شهرهای، سمنان، شاهرود، دامغان و بسطام وجود دارد که هم اکنون تمامی این مراکز تعطیل هستند.
وی با اعلان اینکه در صورت تأیید ستاد ملی مقابله با کرونا، می توان تمهیداتی اندیشید که در بخش اقامتی هتل ها، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، شاهد پذیرش میهمان باشیم، اضافه کرد: تا آن زمان موقتاً هتل های استان تعطیل هستند.
مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، با اعلان اینکه استان سمنان دارای پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری بسیار فراوانی است که می تواند بعنوان یک مقصد گردشگری پر مخاطب، معرفی شود، بیان کرد: بخش اقامتی هتل جهانگردی و ایرانگردی شهرستان سمنان اخیرا تجهیز و نوسازی شده است.
پوینده با اعلان اینکه تبدیل و گذر از معبر به مقصد گردشگری، اقدام دشواری است و طی فرایندی خاص، شکل می گیرد، اشاره کرد: با تقویت زیر ساخت ها و توجه به رویدادها می توان شاهد تبدیل استان سمنان از معبر به مقصد بود.
وی درباره اقدامات انجام شده در استان سمنان نیز، بیان کرد: بیشترین مرمت آثار باستانی کشور، در این استان به انجام رسیده و می توان گفت سمنان در این بخش، جزو استان های سرآمد و همیشه در میان سه استان اول کشور است.
مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی با تاکید بر اینکه باتوجه به شرایط خاص و مقررات وضع شده، جذب سرمایه گذار، اقدام خیلی مشکل و دشواری است، اظهار داشت: مسئولان گردشگری استان سمنان بمنظور جلب مخاطبان و گردشگران با در نظر گرفتن جامعه هدف، می توانند در شبکه های استانی کشور تبلیغ کنند.

منبع: