سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
در کمیسیون بودجه مطرح شد تاکید ضرغامی بر استفاده از ظرفیت گردشگری حلال

در کمیسیون بودجه مطرح شد تاکید ضرغامی بر استفاده از ظرفیت گردشگری حلال

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تاکید وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی بر استفاده از ظرفیت گردشگری حلال در جهت منافع کشور و مردم اطلاع داد.
محمد خدابخشی در گفتگو با ایسنا ضمن اشاره به حضور وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جلسه این کمیسیون اظهار داشت: عزت الله ضرغامی در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و در مورد برنامه ها و نگاههای خود مطالبی را مطرح و به سوالات و دغدغه های نمایندگان پاسخ داد.
وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن یادآوری اهمیت این کمیسیون در پشتیبانی از اهداف این وزارت خانه اعلام کرد؛ از تمام ظرفیت ها و فرصت ها باید برای توسعه حوزه گردشگری و ایجاد منابع درآمدی پایدار در شرایط کنونی بهره برد.
خدابخشی افزود: ضرغامی بر داشتن نگاه تحول گرایانه در هر سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع و گردشگری تاکید و بیان کرد؛ یکی از مزیت های نسبی ما مذهبی بودن مردم است و گردشگری حلال امروز در دنیا بسیار مورد توجه قرار گرفته و باید از این ظرفیت به خوبی و در جهت منافع کشور و مردم استفاده نمود. همینطور وی توجه به گردشگری داخلی و استفاده مناسب از ظرفیت وزارت خانه میراث فرهنگی در صدور مجوزها را از دیگر برنامه های خود برشمرد.
نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان نمود: نمایندگان هم در این جلسه ضمن اشاره به این که گردشگری پیشانی اقتصاد کشور و معیار سنجش امنیت است، خواهان برنامه ریزی مناسب این وزیر پیشنهادی در این حوزه شدند.

منبع: