سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
چراغ بومگردی ها را روشن کنید

چراغ بومگردی ها را روشن کنید

همدان انتشار کرونا خسارت های زیادی را به بخش های مختلف اقتصاد جهان وارد کرد اما بدون شک صنعت توریسم جزء آن دسته از فعالیتهای اقتصادی می باشد که بیشترین صدمه را از این ویروس دیده است.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از ایسنا، بومگردی ها که دارای زیرساخت هایی نوپا و البته پرطرفدار در حوزه گردشگری هستند این روزها حال و روز خوشی ندارند و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند، فعالیت بیشتر این اقامتگاه ها با انتشار کرونا متوقف شده و وضعیت بدی دارند.
در سالهای اخیر بوم گردی ها جایگاه قابل توجهی در بین گردشگران پیدا کرده و خیلی از افراد اقامت در این اقامتگاه ها را به هتل های گران قیمت ترجیح می دهند. با انتشار کرونا اما این صنعت محبوب گرفتار ورشکستگی شد و خیلی از فعالان این حوزه با مشکلات زیادی روبرو شدند.
مدیر اقامتگاه بومگردی ترلان ضمن اشاره به این که این اقامتگاه در روستای ترخین آباد شهرستان اسدآباد قرار دارد، اظهار نمود: اوایل سال ۹۷ کارهای راه اندازی اقامتگاه را شروع کرده و بهمن ماه همان سال کار خویش را به صورت رسمی شروع کردیم.
مهدی پارسا در گفتگو با ایسنا، با اشاره به اینکه سیل نوروز سال ۹۸ چالش هایی برای ما به وجود آورد اما در تابستان همان سال کارمان رونق گرفت، افزود: با انتشار کرونا از بهمن ماه ۹۸ اقامتگاه به صورت رسمی تعطیل شد. هم اکنون هم کم و بیش فعالیت داریم و زمانی که سفر ممنوع بود ما هم تعطیل بودیم و از زمانی که مراکز اقامتی در ردیف اول مشاغل قرار گرفت اقامتگاه باز بود اما به علت محدودیت تردد فعالیت خاصی نداشتیم.
اقامتگاه بومگردی ترلان

منبع: