سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
درخواست از شهرداری اهواز؛ پل سفید اهواز جمعه ها پیاده راه شود

درخواست از شهرداری اهواز؛ پل سفید اهواز جمعه ها پیاده راه شود

فعالان فرهنگی بار دیگر از شهرداری درخواست نمودند که این پل روزهای جمعه تعطیل شود تا محل پیاده روی و پاتوقی برای بازدید ِ گردشگران شود.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، سال گذشته پیشنهاد تعطیلی پل هلالی یا سفید اهواز، مطرح و سال جاری مجدد این پیشنهاد با حمایتِ فعالان اجتماعی مطرح گردیده است.
پل هلالی یا سفید که برای نسل قدیم و جدید اهواز خاطره انگیز است جمعه ها محل دیدارِ خیلی از اهوازی ها در کنار ِ پرندگان مهاجر است.
اخیراً فعالان فرهنگی از شهرداری درخواست نمودند که این پل روزهای جمعه تعطیل شود تا محل پیاده روی و پاتوقی برای بازدید ِ گردشگران شود.
در همین راستا «احمد سراج» عضو شورای شهر اهواز رسماً از این پیشنهاد استقبال کرد و اظهار داشت: ایده بسیار خوبی است و مورد استقبال خواهد بود چون مدتهاست همین ایده را داشته ام و پیگیر هستم.
«قاسم آل کثیر» فعال میراث فرهنگی اهواز در اینباره توضیح داد: اهواز احتیاج به مکان هایی دارد که نشاط را بین شهروندان ایجاد نماید چون ما در اهواز با کمبود موقعیت های گردشگرپسند هستیم.
وی اظهار داشت: اخیراً با کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز جلسه ای داشتیم که از مسائل گردشگری بسیار حمایت کردند و نگاه مثبتی به این امر داشتند که امیدوارم این اعضا از پیشنهاد مطرح شده برای تبدیل پل هلالی به پیاده روی فقط در ایام جمعه حمایت کنند.

منبع: