سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
اخطار درباره خدمات تقلبی سفر و اقامت

اخطار درباره خدمات تقلبی سفر و اقامت

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر درباره خرید از عرضه دهنگان خدمات گردشگری و اقامتی غیر مجاز و تقبلی اخطار داد.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از ایسنا، این ستاد در اطلاعیه ای به مسافران نوروزی تصریح کرد صرفاً از مراکز معتبر، خدمات گردشگری و اقامتی دریافت نمایند.
همینطور این اخطار داده شده که برخی اشخاص متخلف و سودجو مبادرت به راه اندازی سایت های فروش بلیت و خدمات مسافرتی و تورهای گردشگری کرده اند و مسافران باید با هوشیاری نسبت به خرید این خدمات اقدام نمایند.
در این اطلاعیه آمده است: “این افراد کلاهبردار برای جلب مشتری از عبارت های دروغین مثل «خالی بودن مسیر برگشت»، «به مناسبت افتتاح واحد»، «رزرو انواع خانه های مبله، جنگلی و ساحلی» بهره برده و قیمت های پایین و غیرواقعی را اعلام می کنند، اما در واقع بعد از دریافت پیش پرداخت، هیچ خدمتی عرضه نمی دهند.
لزوم دارد مردم با هوشیاری، پیش از هرگونه اقدامی برای خرید خدمات گردشگری و اقامتی، از مجوز و اعتبار سایت ها و اپلیکیشن های مورد نظر آگاه شده و صرفا از سایت ها و تبلیغاتی که دارای نماد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و «ای نماد» هستند، اقدام نمایند.”
همینطور از مسافران خواسته شده است در صورت احتیاج به کسب اطلاعات از اعتبار چنین تبلیغاتی با شماره ۰۹۶۲۹ تماس گرفته و یا به سایت www.09629.ir رجوع کنند.

منبع: