سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
مقتدایی: وزیر میراث فرهنگی بجای حرف هایی که در حیطه کاری اش نیست کار کند

مقتدایی: وزیر میراث فرهنگی بجای حرف هایی که در حیطه کاری اش نیست کار کند

به گزارش تور مسافرتی، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به نوجوانان در سطوح مختلف مدیریتی در کشور اظهار داشت: نوجوانان عزیز کشور بدانند که مجلس و مجلسیان مجدانه به فکر پیشرفت و ارتقای هر چه بیشتر آنها هستند.
به گزارش تور مسافرتی به نقل از ایسنا، عباس مقتدایی نماینده اصفهان و نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه روز چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری با اعلان اینکه «مدتهاست شورای عالی جوانان بخش نوجوانان را عملا مدیریت و برنامه ریزی نمی کند»، اظهار داشت: من با رئیس جمهور سابق دراین زمینه مکاتبه کردم و گفتم چه ایرادی به وجود آمده و باید تدبیر کنند که متاسفانه کاری نکردند؛ در دوره ی جدید ریاست جمهوری هم از آقای رییسی خواستم که موضوع را دنبال کنند.
وی با تأکید بر این که نوجوانان ظرفیت عظیم ملت ایران است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند، اضافه کرد: مجموعه آموزش وپرورش و حتی دانشگاه ها باید دراین زمینه پای کار بیایند و اقدامات مفید و موثری انجام دهند؛ شورای عالی انقلاب فرهنگی توجه کند که با افزایش سنی که حاصل شد و عناوینی که در شورای عالی جوانان اتفاق افتاد، عملاً نوجوانان را حذف کردند و این یک نقیصه به وجود آورده و باید کار ویژه و جدی صورت گیرد. موضوع رسیدگی به نوجوانان مهمست و نوجوانان عزیز کشور بدانند که مجلس و مجلسیان مجدانه به فکر پیشرفت و ارتقای هر چه بیشتر آنها هستند.
این نماینده مجلس در تذکری دیگری درباره ی اظهارات اخیر وزیر میراث فرهنگی و گردشگری اظهار داشت: استیضاح وزیر میراث فرهنگی را مدتهاست رقم زده ایم؛ آقای وزیر میراث فرهنگی بجای طرح حرف هایی که در حیطه کاری اش نیست باید کار کند؛ از هیئت رئیسه تقاضا دارم این مساله را پیگیری کند.
مقتدایی در آخر با اشاره به تشکیل جلسه فراکسیون بازنشستگان در روز سه شنبه ۱۹ مهر اشاره کرد: ما فراکسیون بازنشستگان کشور را شامل لشکری، کشوری و تامین اجتماعی روز گذشته تشکیل دادیم و کارهای بازنشستگان در قالب این فراکسیون جدی تر دنبال خواهیم کرد.