سایتی برای معرفی تورهای مسافرتی و گردشگری
سرپرست دفتر توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث عنوان کرد؛ لغو روادید برای سفر از ۳۳ کشور به ایران

سرپرست دفتر توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث عنوان کرد؛ لغو روادید برای سفر از ۳۳ کشور به ایران

به گزارش تور مسافرتی، سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی لغو یک طرفه روادید ۳۳ کشور خارجی را دستاورد دولت دانست و اظهار داشت: این اقدام چهره واقعی ایران را به دنیا نشان میدهد.

به گزارش تور مسافرتی به نقل از مهر، مسلم شجاعی پس از ظهر چهارشنبه در رویداد حل نیازهای فناورانه گردشگری با رویکرد تکنولوژی های جدید به میزبانی پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود لغو یک طرفه روادید ۳۳ کشور خارجی را دستاورد دولت دانست.
وی با اعلان اینکه لغو روادید نشان دهنده چهره واقعی ایران و برخلاف آن چیزی است که رسانه های معاند نشان می دهند، اضافه کرد: نمایش تصویر واقعی ایران زیبا بدنبال همچون دستاوردهای این لغو روادید بوده است.
سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی بیان کرد: طرح های نوآورانه، فناورانه و خلاقانه بطور قطع نقش مؤثر تری هم در جذب توریستهای خارجی به کشورمان خواهد داشت.
شجاعی به عضویت در اتحادیه بین المللی شهرهای جاده ابریشم و نمایندگی سمنان در این رویداد هم اشاره نمود و اظهار داشت: در این رویداد ۲۰ کشور دنیا حضور دارند و فرصت مناسبی برای ما است تا بتوانیم تعاملات گردشگری خودرا گسترش دهیم.
وی با اعلان اینکه برگزاری رویدادهایی مانند رویداد حل نیازهای فناورانه گردشگری به حل مشکلات و موانع توسعه گردشگری کمک شایانی خواهد کرد، ابراز کرد: بهره گیری از ذهن های خلاق و به ویژه استعداد جوانان در حل مشکلات گردشگری همچون رویکرد های وزارتخانه است.

منبع: